Om mig!

Ja, de flesta som läser min och Malins blogg känner ju mig och har redan skrivit sådana texter förrut. Men kör igen och ser om jag kommer på något nytt!

Jag heter Lisa Sandahl och är 13år. Jag är född 28 November 1997. Har en tvillingsyster och 2 brorsor. 10 kusiner har jag också och av dom så är de 2 från pappas sida och 8 från mammas. Jag spelar Cod. Gud vad sugen jag blev på att spela det nu. Jag hejar på Milan, Hammarby och självklart Järla. Men är inte jätte insatt i fotbolls matcher mer Handbolls matcher faktiskt, haha. Jag spelar alltså fotboll men älskar att titta på handboll. Jag och Pappa skulle ha sett på någon handbolls final för ett år sedan men jag blev sjuk den dagen då vi skulle göra det. Jag får ganska ofta komplimanger för mina ögonfransar. haha. Dom är tydligen ganska böjda. Många påpekar också att jag är ganska glad och positiv. Men självklart har jag ju mina gränser jag med. 
Men resten vet ni typ om mig om inte så titta på de här inläggen:
10 FAKTA OM MIG OCH LITE TILL!
FÖRSTA INLÄGGET OM MIG SJÄLV! <3!
Lite om mig, för er som ville veta.


Allt från mig just nu.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0