Tjenarää!

Nu har jag och Malin skaffat en blogg :)

Jag kan ju passa på att berätat lite om mig själv nu .

Jag heter Lisa,
Älskar att spela fotboll och vara med mina kompisar !
Jag spelar fotboll i laget Järla IF

Jag har nu bloggat i ganska precis 1 år från och med i dag kanske lite mer.
Jag har haft lite olika bloggar bland annat något sånt här lizzann.blogg.se eller ungefär
och sen den jag har bloggat på längst är www.lisasandahl.blogg.se (Kommer fortfarande ha kvar den bloggen)
Men kommer blogga mera på den här bloggen.
Där vare lite fakta om mig fråga gärna mer !

Nu så ska jag ta och fixa lite med bloggen den ser ju inte jätte rolig ut nu ! ;)

Puss fårtsätt läsa våran blogg !:)

Här är en snabb bilpå mig för et tag sen ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0