Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig.

  1. Jag har storlek 37-39 i skor.
  2. Har ett Nintendo Ds och tycker det är kul att spela.
  3. Jag ÄLSKAR att spela Tv-spel fast tyvärr så hinner jag inte göra det så ofta.
  4. Är målvakt & utespelare i fotboll
  5. Är en morgon människa......oftast (enligt mig).
  6. Gillar att vara hemma på fredag kvällarna i stället för att sova över hos folk, fast ibland kan det va mysigt.
  7. Älskar att läsa böcker som Katarina Von Bredow har skrivit.
  8. Älskar att sjunga (fast det gör väl alla).
  9. Har läst alla böcker av en prinsessas dagbok finns 9 stycken tror jag.
  10. Älskar att åka utomlands med bara familjen / släkten.

En bild på mig själv

Där har ni alla! ♥

Nu åker jag till forum och möter eveline där måste skynda!!!!!
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0