1-0

förlorade med 1-0 mot Mälarhöjden. Det var en tjej som nästa sparkade mig i huvuet. FATTA RÄDD JAG BLEV. och jag var så jävla sur hela tiden typ. dom var inte värda att vinna. och fick utbrott i halvlek och sen massa saker. en skit match från min sida helt enkelt. och taack underbara elin för stödet, skulle nog inte fixat det annars ♥ älskar diig ♥ samt att du, Lisa, tack för omtanken ♥

men nu när man kommer in här så ser man en underbar lite kommentar från Veeendskii som gör en lite gladare igen ♥

Vendela Werme om glaad:
Ser ursöt ut som vanligt! pUSS! <3

Svar: TAACK ! ♥ puuusss

och nu när jag är lite glad så får ni bilder på mitt nya skäärp ! :D




jag ääälskart ♥

Håller på att plugga som vanligt, så ska väl fortsätta med det....

PUUSS


Kommentarer
Postat av: isabelle tunäng

fett tråkigt med matchen :(

MEN GUD JAG DÖÖÖR!!

Vart har du köpt shortsen och skärpet?

puss saknar dig! <3

2011-05-18 @ 16:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0