glaad

igår tittade jag ju på eurovision song contest och eric kom treaa !!! (som Lisa redan skrivit ... höhö) Jag var helt gaalet glad igår assså, och vi låg ju fan 1:a efter hälfen av rösterna ! xD hahah, men jag är fett glad att vi kom trea , feeeett coolt asså :D:D:D heja på oss som faaaaaaan
 
idag blir det Match. Carro kommer till oss snart och sedan drar vi och hämtar Lisa och sedan bär det av till Mälarhöjden! vi viiiiiinna idaag mee !! vi har fått vääärsta bra spelet i vårt lag nu asså ;)

har jag sägt att jag är glad? även fast jag bara har gjort en massa tråk idag (pluggat engelska, SO, kollat en massa inför orkesterfestivalen nästa helg (!!) och övat på flöjten) så är jag suuperglaad !! :D ♥ höhöhöhö

men nu ska jag nog ta och börja klä på mig alla fotbollskläder (jag veet, jag är seen) och sedan drar vi :3

PUSS

lite bilder på mig från veckan och en outfit!






tröja - H&M ♥
shorts - H&M ♥


Kommentarer
Postat av: Vendela Werme

Ser ursöt ut som vanligt! pUSS! <3

2011-05-15 @ 16:37:32
URL: http://wermess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0