Rätt start på dagen med rätt kommentar!

Sofia om Nu förstår jag hur mycket du betyder för mig ♥:
Det tycker jag också, DU & LISA! Jag tycker båda ni, :* <3

Svar: Läste kommentaren nu på morgonen blev jätte glad Sofia du är fan awesome! Älsar dig Sofia ♥


Godmorgon!
Nu är jag klar eller vad klar för ett bra tag sen, somnade tidigt i går, satt jag behövde inte snooze/a.
Smsar i´med Anna nu och har precis smsat med Elin :)  Anna och jag kanske ska ses i dag!
Var grymt längesen typ 1 år sen eller okej lite mindre. Bussen går inte förrän 07.51, har sovmorgon i dag till 08.15, yääy -.-'. Dagen i dag är gaalet kort, 12.40 som varje Torsdag! Inget mer att berätta.
Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: Sofia

älska dig med lisis! <3 fett gald att börja i er klass :*

2011-06-09 @ 22:05:45
URL: http://revollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0