Nu förstår jag hur mycket du betyder för mig ♥

Hmm......Malin vad menar du vad vi sa?
eller vare typ att vi hade sagt i skolan att vi tyckte du skulle kunna ta i mot all fair priset? eller, Malin  svara gärna i detta inlägg :) <3 puss älskardig ♥

Malin, Svar: Japp, och ni förstår inte hur rörd jag blev ♥ älskar er myyyyycket cheyer!

Galet hur trött jag är vill gå och lägga mig nu, men det kommer jag ju inte göra ska bada snart och sedan får jag se men inget mer inlägg i kväll!


Saknar den här dagen♥
Som ni ser har pricken dykt upp på båda de här bilderna!
Men nu är den på tvättning, säger man så?? haha, aja.
Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Sofia

det tycker jag också, DU & LISA! Jag tycker båda ni, :* <3

2011-06-08 @ 21:59:25
URL: http://revollo.blogg.se/
Postat av: Matilda

Gillar du den där bilden elr?????? haha ne men jag tycker inte att vi behöver lägga upp den mer :) klart slut!



Saknar också den dagen... <3

2011-06-09 @ 14:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0