Hahaha Sofia

Sofia om FemKilometer:
HAHA, vilken inte fin bild? var hittade du den o.O <3
Svar: Jo den hittade jag på min data, hade sparat den där för att den skulle upp på bloggen förrut, haha. Men det är Vera som har tagit bilden tror jag från när ni hejade på den där cupen :) ♥
Lite smått kul så här att Sofia är den ÄNDA som kommenterar på vår blogg.
Men det är bra Sofia fortsätt så! :'D <3 Hahaha!

Ska hem till Sofia i dag med Malin också ♥
Ytterst trevligt ska det bli. Ska äta innan vi ska dit men sen bär det av!
På morgonen har jag vart i forum och köpt en nässesär och ett par sov shorts till :oo haha nej men det var bara för at mirre skulle köpa ett par och då var det 2 par för 99:- och ett par kostar 99:- så det blev ju som man köpte mina gratis eller man säger ju inte köpte FICK*. Sen fick jag även en deo. Intressanta grejjer. I kväll får vi gäster.......................punktpunktpunkt..........punktpunktpuntslut!

Bror,Syster,Kusin och Jag
Haha ooootroligt charmig bild!
Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: issa

söööööta! <3

2011-07-01 @ 22:52:37
URL: http://shoowus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0