FemKilometer

Som sagt batteriet tog slut på datan förrut så hann inte berätta allt. Men när jag kom hem från långsjön så joggade jag Mamma och Mirre 5 kilometer, men blev tyvärr yr i slutet eftersom att jag har druckit så pass dåligt i dag men guud så trött jag blev, jag kan säga er att det INTE hjälpte att det var såå varmt också, men efter det så badade jag och Mirre i Järla sjön, okej inte för att ni skulle bry er VAR jag badade. Sen blev det sen middag i dag också då kom morfar också. Sen har det inte hänt så mycket mer än att jag har tittat på TV, kniven mot strupen fick det bli. Hoppas på ennu en toppen dag i morgon med, då jag ska träffa Malin och Sofia ♥

Picture on Sofia!
Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHA, vilken inte fin bild? var hittade du den o.O <3

2011-07-01 @ 00:48:35
URL: http://revollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0