Förvirrande var de!

Hanna om Harry Potter ftw!:
vi var visst på bio på onsdagen...
eller vad? :S
Svar: Haha nu känner jag att allt blev sååå förvirrande!
Men ja på Onsdagen var vi på BIO.
och på kommentaren stod det: var vi inte på bio på onsdagen?
Då svarde jag ja juste det var vi.
Men i alla fall Onsdagen var en Harry Potter dag!

I dag kommer jag bli hemma. Sov så sjukt dåligt i natt, guud vad jag bara vill bli frisk!
Antar att jag inte kommer kunna vara med Emmy i morgon heller för den delen.
Vaknade 8.15 i dag!!! för att jag hade så ont i halsen och hostade, oonajs!
Jajaja! Hoppas ni mår bättre i alla fall!
Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: Hanna

ahaaaaaaa... hahah jag är lite borta ;)

2011-07-18 @ 10:37:33
URL: http://happysocks.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0