Harry Potter ftw!

Anonym om Fotboll är bäst ingen protest, protesten försvann så fotboll vann!:
Var vi inte på bio på onsdageen.. Heheh ;) <3
Jajuste Anonym! det stämmer ju faktiskt haha! Klantigt av mig! Jag kan säga er att det inte var lätt att hålla koll på alla dagar under Dalecarlia! :) <3
Dagen i dag har spenderats under ett täcke och med halstabletter, mår fortfarande sjukt dåligt! Men nu är pappa Mirre och rasmus och vindsurfar så jag är hemma med Fredrik men han är bara i källaren, haha.
Nej men den här dagen har faktiskt gått sjukt fort! konstigt faktiskt...
Men nu så ska jag ändra inlägget om onsdagen puss!
Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: Hanna

vi var visst på bio på onsdagen...

eller vad? :S

2011-07-17 @ 22:17:02
URL: http://happysocks.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0