Bättre än regn... svår fråga.

Sofia om Smallville:
men det är bättre en regn! :-D <3
Svar: Ska jag vara helt ärlig vet jag inte om jag tycker det, är det för varmt så är det bara jobbigt att spela man orkar inget och vill bara att matcherna ska vara över. Men 22 grader det är på gränsen att det är för varmt. Okej det är för varmt men just nu när det bara är 22 grader så kan jag någ hålla med dig, men om det var typ 25 grader och strålande sol så skulle jag inte göra det hihi :)
Love you Sofia!


Men nu så gör jag inte alls mycket, Julia och Helle frågade om jag ville ner till Järla sjön med dem, men orkade inte + att jag redan har pyamas på mig, hehe. Men ska ändå träffa Helle och Viktor i morgon, trevligt! :)
Men i dag så har det vart en hysat lugn ag, vid halv 5 mötte jag och Mirre upp Julia, eller hon kom hel hit, hehe, så åkte vi här i från och badade, badade till klockan 18.00, då vi egentligen skulle vart på Nacka IP, men en halv timme efter var vi på Nacka IP och körde match mot Massimo (Julias pappa), Paola (Julias syster) och 2 av hennes kompisar, så det var väl helt okej, var ganska varmt eftersom att jag hade 2 stycken tröjor på mig, men sen badade vi i Järla sjön. Sen åkte jag och Mirre hem och åt middag. Ja och sen titta vi på TV. och nu är jag inne på datan. Kanske ska ta och titta på en film nu på datan. Får helt enkelt se.
Just nu chattar jag med Elin också.

Haha blir alltid lika glad när jag ser den här bilden....haha!!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0