Smallville

Just nu tittar jag på Smallville, har inte gillat smallville förrut men nu tycker jag faktiskt att det är riktigt bra!
Sååååååhär taggad är jag till Dalecarlia cup!
Vädret kommer typ se ut så här, helt okej, kanske liite för varmt, menmen.

Det är i Borlänge som vi kommer vara som ni ser. Måndagen
Den dagen har de svarta laget inga matcher, alltså de laget jag och Malin spelar i.

På Torsdagen kommer det bli som varmast, 22 grade, för varmt!
Jaja men vädret kanske ändras, eftersom att  det är ju ändå en hel vecka kvar, okej en vecka det är inte alls mycket!
Nu måste jag titta!!
Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: Sofia

men det är bättre en regn! :-D <3

2011-07-04 @ 22:13:23
URL: http://revollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0