svar

  jems om dö dej:
men vafaaaaan! säg inte att din webbcam fungerar!!!! (?????)
jems
om dö dej:
oj. ehm...kommenterade fel inlägg hähä! trodde den här bilden var på ediie inlägget alltså att du var i skolan, det var därför jag sa det där med webbcamen. hehehehe!
   
 
 

Postat av: jems om EDDIE

MEN! DET VAR HÄR JAG SKULLE KOMMENTERA! DET ÄR JU EN WEBCAM BILD HÄR MED!!! MEN VAFAAAN! SÄG INTE ATT DIN WEBCAM FUBGERAR!!!!! (????) repris



Svar: Hahah :P jenny , jenny, jenny .... XD du är för sööt <3
         I inlägget 'dö dej' så var jag hemma ;) och sen inlägget EDDIE tog jag en gammal bild
        som jag hade laddat ut hemifrån för läääängesen XD thihi ,, älskar dig <3









jems om HEADER:

FIN!

svar: taack <3

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: jenny

hahaha, love u

2010-10-29 @ 12:20:17
URL: http://mandagsbarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0