dö dej

Hejj alla :D

ni har ju fått lite uppdate om vad som hänt tu DEJ :D but naåw ö littel mår !! :D

På matte hade vi ett test på multiplikationstabellerna ,, jag var den ända som hann med alla talen och jag fick bara 2 fel!!!!!!! fett nöööööjd jag ee ^^

efter skolanstack jag, ylva och magda till forum för att kolla på datafodral. när vi var på mediamarket så fasnade vi vi MecBooksen .... vi tog en massa ruliga bilder och en film .... DET ÄR SÅ GALEN ROLIG !!!!!!!!!!!! kanske kmr upp ;))

sen stack jag och ylva hem och vi satt på gården ett lite tag och geekade våra datorer ^^
 
then it was piano och tvärflöjt ;)) träffa ebba och Hanna och hade det kuuuul :D

nu sitter jag och äter wok , det är så galet gott !!!! ♥

´PUSS


Kommentarer
Postat av: jems

men vafaaaaan! säg inte att din webbcam fungerar!!!! (?????)

2010-10-28 @ 22:07:22
URL: http://mandagsbarns.blogg.se/
Postat av: jems

oj. ehm...kommenterade fel inlägg hähä! trodde den här bilden var på ediie inlägget alltså att du var i skolan, det var därför jag sa det där med webbcamen. hehehehe!

2010-10-28 @ 22:08:49
URL: http://mandagsbarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0