Skoltrött

Måste verkligen skria av mig så detta måste ni inte läsa. Måste bara skriva om hur skoltrött jag är nian suger är det ända jag kan säga, tror jag helt ärligt fått de värsta lärarna, okej vissa är ändå bra men vad är grejen att mitt skåp ska behöva stå tomt över denna natt och typ helg... Alla saker är hemma, jag tyckte åttan var jobbigt inget gemförelse med nian i alla fall inte än så länge, ingen fritid alls hinner knappt med alla dessa läxor och tror lärare själva att man ska orka vara i skolan i typ 7 h och vara fokuserad och sedan fortsätta vara fokuserad i typ 3h hemma. Så stressad över alla dessa läxor bara.. Över mina betyg över gymnasie, allt verkligen allt som har med skolan. Så skoltrött vill bara slippa alla dessa läxor. Räcker det inte med 3 läxor per vecka tycker jag... Fortsätter det såhär hela nian kommer jag vara död. Helgerna är ju till för att få vila men det hinna ju inte med.... Detta behöver ni som sagt inte läsa, fast när ni kommit så här långt kan ni ju ändå läsa klart. Sköön haha nej driver. Orkar inte med livet. Måste klara av spanskan nu i alla fall och matten innan helgen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0