SAKNAD

Hej!
Kom som sagt hem från konfalägret i fredags och det har varit helt underbart! Det här har varit några av de bästa dagarna i mitt liv. Gjort saker jag aldrig har gjort förut och lärt mig mycket nytt. Lärt känna nya vänner och haft det fantastiskt tillsammans med dem! Kommer att sakna att något otroligt, gör det redan!
Igår pluggade jag till so-provet och spelade sedan semi-final i ersan b-slutspel. Det var mot Rönninge-SAlem och vi vann med 3-1! Vi spelade otroligt bra och hade övertaget hela matchen, men bollen ville inte in! Målen gjorda av Hannah x2 och Lisa.
Idag har det varit vanlig skoldag, men fick reda på en massa nya läxor och prov... Trött jag blir. Nu sitter jag på pianot och ska snart spela. SEdan blir det hem och plugga so och svenska. Imorgon kanske jag skippar träningen för att sticka in till stan och kolla på konfirmationsklänning. Konfirmeras ju på lördag! Nervöööös!
Nu måste jag plugga
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0