Långhelgen är slut

Måste säga att detta har vart en mysig men ändå rätt trist långhelg om jag sammanfattar lite fort:
Torsdag: Siggesta golf med familjen
Fredag: Tog båten hem och gjorde sushi
Lördag: Match och plugg
Söndag: Kusin fyllde 5.
Har inte hunnit vara med någon kompis men ändå har jag fått allt för lite plugg gjort. Jag kommer faktiskt känna mig lite friare efter denna vecka vilket känns skönt även fast jag har en till uppsats som ska in veckan efetr tror jag det är och ett prov på det. Men just nu tänker jag bara på det som är den närmaste dagarna.
Börjar i morogn som vanligt 10.20 och slutar 15.20. Hemm och plugga sedan iväg på träning.

Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0