Avsluar med det bra

Vi börjar med et dåliga här i bloggen, vet att man inte ska skriva när man är irriterad. men måste bara säga att jag är så irriterad på att jag suttit och pluggat massor med SO så kommer hälften av allt med typ. såå surt.
Nu är jag i alla fall hemma och har bara tråkigt ska göra NO nu faktiskt. Måste komma någon vart med den.
Så trött på skolan man bara kan bli den här dagen har bara vart sämst. Vill bara ha sommarlov nu. Har inget liv på helgerna nu för tiden heller sitter bara hemma och plugga. Fast denna helg ser hyfsad ut bara ett matteprov som måste pluggas till. Har inte alls varit med på lektionerna jag har bara varit trött och inte orkat fråga.
Nog med depp.
Träning i kväll och 13 dagar kvar till skolavslutningen tagga!
image description
Här ovan ser ni resultatet av mitt arbete på slöjden. faktiskt nöjd. ser bättre ut i verkligheten tycker jag. '
image description
snabb och ful outfit bild. Outfiten är helt enkelt enkel idag.
Tröja+Jeans-Cubus Hahahhaha.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0