1 MAJ!

Nu kommer ännu ett inlägg men inte om konfermationen.
Igår kväll kom jag hem kvart i sex och skulle få gäster vid sex så jag hoppade in i badet och blev klar precis innan grannarna kom. Vi hade det trevligt och snackade, kastade pil, kollade på majbrasan och åt.
Ska säga er att jag vart sjukt trött i går kväll dock inte se konstigt eftersom att jag hade gått och lagt mig tjugo i två och gått up kvart i åtta.
Idag så har jag ätit en smoothie till frukost, jag och syster ska ut och spela fotboll på trädgården nu sedan så ska jag spela semi B-slutspel i Ersan och efter det så ska jag träna små knattar. Mycket fotboll men är så sjukt taggad till matchen. I kväll ska jag kanske plugga eller så tar jag allting i morgon...

Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0