Sånt där intressant/onödigt om mig.

Det är inte alls många av mina vänner som har hört mig sjunga seriöst.
Jag har ner allting från mitt skrvibord allt från min mobil, Nintendo till en Lampa...
Upptäckte i helgen min stora kälek till gitarren + musik.
Jag vill få en perfekt kropp till beach, men vill typ inte erkänna det för mig själv..
Jag har faktiskt inte alls så mycket problem i mitt liv som de flesta har i denna ålder.
Jag bråkar sällan med mina föräldrar.
Jag uppskattar så sjukt mycket att vara med min familj + släkt.
I min släkt är vi tajta.
Det finns vänner som jag saknar så sjukt mycket just nu.
Jag hatar att slåss osv t.ex. när vi hade idrott förra veckan skulle vi köra boknings tunering ja och då gick det som det gick för mig.
Jag får stört dåligt samvete om jag gör någon illa eller något sånt.
Jag fick mitt första A på en uppgift i Tisdags.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0