hunger games

Hola!

Förlåt för min absolut sääämstaaa uppdatering! Har itne uppdaterat på typ... en och en halv månad?! förlåt lisa! ♥
Just nu är jag iaf sjukt trött för kom precis hem från förhansdvisningen av the Hunger Games. OMG BÄSTA!!!!!! Läste böckerna för typ 2 år sedan så det var sjukt nice att få en lite refresh om vad som hände och sedan var den verkligen sjukt bra! VÄRD ATT SEE!

Var i Göteborg i helgen med konfan och det var sjukt roligt! Lite segt bara med en 4,5 timmes lång teater på kvällen... Men annars var det super!

Har haft sjukt mycket läxor under den här tiden. Hade fem sycken skrivuppgifter till den här veckan, två presentationer och ett prov... snacka om körigt... Men nu är det klart! Min helg kommer att bestå av att
1. träffa Tuva (mässa efter?!)
2. träning
3. konfa-träff
4. Match!
looking forward to it all! Sen har jag också prao de närmaste två veckorna så jag hoppas att jag kan uppdatera lite då... men vi får se om ajg hinner.

sedan har jag även fyllt år sedan jag bloggade senast! 15 bast nu assååå... snakca härligt! Jag fick en superfin gitarr av mina föräldrar och sedan bjöd mina underbara mig på att spela laserdome vilket var sjukt roligt!! hade en underbar födelsedag.

Tror att jag ska gå och lägga mig snart faktiskt... Jag är sjukt trött efter filmen av någon anledning....

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0