Homework to do

Blir väl sissodär ett blogginlägg per dag som ni kanske märkt.
Idag hard et vart en rätt så bra dag först var vi i skolan till halv ett då vi åkte till en gruva och var där och gjort lite saker... sedan var jag hemma vid fyra igen (snacka om kortfattat...)
När jag kom hem satte jag igång med spanskan som jag inte ens hade börjat med som vi hade idag och sedan så fick det bli lite NO som ska vara klar på Fredag så måste göra klart den i morgon.
Nu ska jag ta och bada tror jag..? I morgon har jag i alla fall sovmorgon till 09.05 och slutar halv tre...tidigaste dagen i morgon weehooo!
Ska säga er att min helg ser rätt så full ut faktiskt, berättar mer om det....jaaa emm när jag känner för!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0