Hemma i Stockholm

Nu är jag hemma, känns som att jag vat borta i bara 1 dag tiden har gått så otroligt fort!
Tänkte berätta lite om min vecka nu. Lite fort får det bli, har faktiskt inge större blogglust just nu.
Men jag har haft det hur bra som helst.
Berättade ju lite vad jag gjorde i början av veckan.
Men efter det har vi åkt ännu mer skidor, tagit ännu mer fikor, ätit på en restaurang med ootroligt god mat (godaste på länge). Men sen i går vaknade jag med väärldens ont i örat så att jag inte kunde somna om så jag blev hemma hela den dagen, riktigt surt med tanke på att det var dagen då det var bäst väder och skulle även åkt med familjen då, hann faktiskt inte åka något med familjen förutom Mirre typ, så det var lite tråkigt. Vi skulle även tagit hopp bilder då.
Men jag har tagit ett par bilder i alla fall men ingen från backen.
Nu måste jag även passa på att säga grattis till min fina vän Elin som blir 15! Hoppas du har haft en riktigt bra dag för det är du värd.

Men nu så ska jag ta och ringa Elin och gratta henne.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0