CONGRATZ PAPPIII

Idag fyller papsen år! Grattis! Så farmor kom över på middag och vi åt tårta och så. MYSIGT!
Hade en superviktigt labb idag som gick asbra, så är nöjd! Sedan var man tvungen att säga hejdå till alla kompisar för att vi ska ju på prao och sen efter är det påsklov, så vi kommer inte att träffas på tre veckor! Kommer att kännas kaoooss. Men några kommer jag ju att träffa såklart!

Sedan blev jag tillfrågad om jag vill spela med juniorerna i morgon!!! Fatta kul! Så ska stå i mål i deras viktiga match imorgon... Nervöst!
Ska träffa tuva vid elva och så antar jag att iv kommer att ha det allmänt awesome som vi alltid har.

nu ska jag gå in i duschen tror jag... hihi

PUSS


bästus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0