Mina dagar

Hej jag lever faktiskt!
Insåg inte förrän nu att vi inte bloggat på ett bra tag. Inte bloggat sen i onsdags ju.
Men sen dess har jag varit på student inhandlat ett par nya behövliga skor, spelat fotboll och varit på brunch hos Sofia.
Mina dagar har varit rätt så intensiva så jag har helt enkelt inte haft tid att tänka på bloggen. skolan är snart över och jag är glad. Torsdagen var jag på en jätte fin student, fredagen fotboll med klassen och sedan klippning. Ni ska snart få se resultatet. Vet fortfarande inte om jag är helt nöjd. Helt ok tycker jag det blev. Lördagen (idag) match vinst med 2-1 och sedan brunch hos sofia. Nu är jag hemma med en huvudvärk och även gossip girl som väntar på mig.
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0