Bekännelser

1. Jag hatar när mitt hår känns smutsigt, vilket inte är så bar eftersom att jag då ibland tvättar de för ofta och sliter på håret, men jag har blivit bättre på sista tiden.
 
2. Jag och Sofia smsar varje dag och plus att vi sågs i skolan varje dag och på träningarna :)
 
3. Jag har alltid hörlurarna i fel öra alltså den hörluren de står right(höger) på har jag alltid i vänster öra men det är bara för att jag vill ha micen på vänster sida om mig.
 
4. Jag älskar och ha mycket tid på morgonen och inte känna att jag behöver stressa vilket gör att jag går upp typ 30-15 minuter innan jag egentligen behöver gå upp.
 
5. Jag gär nästan alltid runt osminkad på helgerna och på lov.
 
Flera bekännelser kommer upp snart också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0