Veckan!

Nu när det är sommarlov håller man knappt koll på vad det är för dagar så det får bli som de bli.
I måndags var jag bara hemma med Mirre då badade vi och tog det bara lungt och på kvällen var det då träning. Kollade på Eva & Adam på dagen då!
så söta ♥
Tisdagen var vi hemma hos mormor åt lunch och middag där, så det var en hel dag. Vi badade massor, fiskade då jag fick mina fyra första fiskar, blev så glad, hahaha! :) Senare på kvällen testade vi även hennes nya bubbelpool som hade massage och den var så skön!
I Onsdags var det riktigt bra väder så jag och MIrre badade och solade hela dagen, åt lunch vid tre och sedan var det träning lite senare. Blev riktigt röd som en kräfta på magen...
 
Igår så var vi faktisk och fiskade då med men fick bara massor med små fiskar bland annat fisken på bilden om Tisdagen.Sen var vi även på träning på kvällen.
 
Idag så ska jag och Mirre till pappas jobb för lunch där med honom, Sushi blir det. Standard när jag och Mirre kommer till Mammas och Pappas jobb. Sen så ska jag hjälpa pappa lit med tröjorna inför dalecarlia.
 
Imorgon så ska jag packa hela dagen tror jag om vi hinner blir det vindsurfing också!
 
Söndag åker vi iväg till Dalecarlia cup med laget och är där till Lördag! (då har jag några tidsinställda.
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0