Skåne 2012

Nu är jag äntligen hemma! Min updatering här är ju sämst pga att jag varit borta i tre veckor och inte haft någon tillgång till datorn men i fall att ni vill följa mer av mitt liv så finns jag på instagram där jag updaterar minst 2 gånger i veckan.
Min vecka i Skåne har varit bra. Vädret var verkligen på våran sida har varit upp mot 30 grader!
Jag har ju dock varit sjuk när vi varit där första dagen tror jag att jag hade feber då jag sov hela dagarna bokstavligt talat! Det jag han göra med familjen där var att bada, fika, se nimis, åka till helsingö, äta på restauranger mm.
Här har ni några bilder från Skåne:
Parrfymen + Body lotion köpte jag i Helsingö (Danmark) för 170 svenska kronor.
Fixar ett inlägg med lite Gothia bilder nu också!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0