Gothia 2012

Gothia var riktigt härligt vi hängde i göteborg centrum och i förorten frölunda där vi bodde.
Vi vra bland annat på Starbucks(min första starbuks), Liseberg, Heden och på lite olika restauranger.
Det jag tyckte var bland det bästa under Gothia var invigningen, det var hur coolt som helst tror inte riktigt dem som inte var där förstår. roligt vare i alla fall. Matchernma gick väl sådär för oss, resultaten var sämst men prestationen helt okej.
/L
Det var lite snabbt från Gothia.
I morgon ska jag satsa på att bli bättre så att jag förhoppningsvis kan vara med någon vän på Torsdag!
Sofia frågade om jag ville komma till henne i morgon men kände tyvärr att jag inte orkade riktigt så jag blir hemma och mår ju inte heller toppen. Idag åker även min vän Hannah till USA vilket suger.
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0