Barkaby outlet

Nu är jag hemma igen!
Kom hem sent i går kväll istället för i dag vilket var väldigt skönt!
Min blogg.se app strular hela tiden och kommer inte in så det leder då till mindre inlägg och mindre bilder.
Segling veckan kan jag berätta om i ett annat inlägg om jag orkar.
Kollar just nu på EM-finalen, hejjar på Italien men eftersom att det står 2-0 till Spanien blev jag så otaggad att kolla. Dagen spenderades med mamma och Mirre och shopping.
Vi var på en outlet i barkaby där de finns massor med mäkeskläder till riktigt bra pris.
Jag fick med mig en blus från Odd Molly, en t-shirt från In wear, trosor från Björn borg och ett par flippflopp från noa noa. Kollade även på ett riktigt par snygga tommy hilfiger jeans men dem satt mindre bra. Nu ska jag avrunda detta långa inlägg. Bilder på inköpen har jag på mobilen ska försöka komma upp med det senare under veckan!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0