Mitt 2011!

Tänkte visa er från Januari 2011 till December 2011 nu!
Nu tycker jag verkligen att in kan lägga ner 3 minuter av ert liv för att kolla detta inlägg eftersom att det inte tog snabbt precis att göra detta!

Janurai 2011: Var ju för ett år sedan satt jag minns ej så mycket men när jag tittade igenom bilderna så får man ju lite minnen, men under Januari var jag rätt så mycket med Matilda och Eveline.

Februari 2011: Jag och pappa åkte till landstället en solig vinterdag och satt där och drack varm obóy osv. Var även på Restaurang med Hannah, Martin, fredrik, Mormor och Mamma då vi tog otroligt fula bilder bjuder på bilderna, ni ska bara se en av bilderna då även mormor är med på bilden, hahaha.....
Sen var det även alla hjärtansdag då jag tror vi hade DM också?!

Mars 2011: Jag var i Trysil med Mamma, Pappa, Fredrik, Mirre och Martin. Träffade även Linnea två ggr under den månaden också, hade även ett sjukt stort musik prov då om barocken romantiken osv.... tråkigt var det. Var också på Sverige-Moldavien!

April 2011: Under April hann jag med ganska mycket. Hann ta årets första dopp, bestiga Hammarby backen med Hannah, Elvira och Elin. Träffade Vera, Thea, Ella, Lisa och Felicia på förmiddagen av Valborg och bara myyste. Var med Isabelle och hade det sjukt bra, vi tog massor med foton och spelade fotboll med Oscar, Albin och Ken. Det var i April jag och Malin fixade våran header som vi har haft största derlen av 2011.
Klicka på den om ni vill se den större.

Maj 2011: Åkte till Åland med alla i klassen som spelar fotboll där jag, Elin och Eveline hade sjukt mysiga kvällar! Var även med Ella och Eveline en solig dag, tog första båtturen till järla sjökrog och det började bli varmt och så fick jeans jackan komma fram!

Juni 2011: Vi slutade 7.an då jag första dagen tillbringade med Emmy, Eveline, Matilda, Hanna och Alice! Var på Grönan då också med Eveline och Matilda, sen fick vi även fotbolls uppehåll då vi hade avslutning hemma hos Felicia. Jag avr också och tittade på Sverige-Finland och var grymt näära Zlatan!

Juli 2011: I Juli var jag med mycket kompisar och badade sedan var jag på fotbolls cup och lyckades få världens förkylning som varade i 2,5 veckor satt jag inte kunde bada fullt i Italien, men hade det ändå rikgti mysigt i Italien, då var vi också inne på San Siro.

Augusti 2011: Månaden började med att jag åkte till Skåne med Eveline där Matilda har landställe och hade grymt mysiga dagar, gillar dem massor. Spelade mycket fotboll som vanligt... Sen råkade jag få med en bild från Felicias överrasknings fest, fast den var i början av September.

September 2011: Hade inte alls mycket bilder under September vilket då leder till att jag inte minns så mycket av den månaden, en som sagt avr Felicias överrrsakning feeest då. Jag och Mirre lagade trerätters middag, jag hade namsdag. Sen hittade jag även en bild på mig och Matilda då vi var hemma och pluggade spanska.

Oktober 2011: Jag var på konfermationsträff, hade sleepover med Hannah, Elin, Sofia och Isabelle och var sjuk rätt mycket!

November 2011: Jag, fredrik, Rasmus och Mirre hade FF, wiihoo, haha, nej men ja Rasmus börjad då....vet inte vad han gjorde men ni ser ju bilden, haha. Första julbaket och tomtar började komma fram i huset. Fyllde även år!

December 2011: Hade mini jul med Hannah, Sofia, Isabelle och Elin. Hade även min tjej middag då med mina närmaste! Sedan kom Rasmus hem från Tokyo med massvis av olika godisar och sist men inte minst det blev julafton och Nyår!


Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0