Står helt tomt här!

Är verkligen helt tomt här på bloggen!
Men ni vet ju varför jag inte bloggar,  jaja i alla fall pga handen.
Eveline tyckte att jag skulle blogga så jag gör det för henne, men det får ändå bli rätt kort.
I dag så har et vart en vanlig dag fick rätt mycket gjort hemma, sen kom gäster på kvällen eftersom att mamma fyller år.
Men i morgon så får jag veta om gipset kommer sitta kvar, håller verkligen tummar för att jag ska få bli av med gipset!!! Är grymt nervööös.
Ja men vad har hänt nu då under den här veckan då jag inte bloggat?
Inte alls mycket vilj ja säga, i helgen var vi hos grannarna och spela pingis och snacka med dem till typ 02.00 sen hände väl inget mer i helgen....jooo juuste!
Jag har gjort om mitt rum, ni kommer kanske få bilder...vi får se!
aja det blev ändå rätt långt hoppas ni orkar läsa.

Inte fin bild på mig, men jag gillar dig Linnea!

Ny profilbilden på facebook!
Nu tänkte jag avsluta inlägget med att säga grattis till Mamma och Emma Lidman som fyller år idag!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0