sjätte januari

HEJ!

Träffade Lisa och Caroline i onsdags. Vi var hos mig och snackade, lagade pannkakor och spelade spel. Det var supermysigt! Sedan på kvällen så spelade vi alla cup i Huddinge. Vi förlorade 3-2 mot Älvsjö, vann 3-1 mot Skogås-Trångsund och förlorade 2-0 mot Mälarhöjden vilket inte var rättvist alls! Vi hade hela spelet!!

Igår skulle jag ha träffat ylva men jag var tvungen att sitta hemma och plugga spanska hela dan... På eftermiddagen drog mamma med mig och syrran ut så vi skulle få lite frisk luft och då gick vi till forum. Där köpte jag 4 nya strumpor, godis och en ny stickad tröja. Det är supermysig! Köpte den på rea på H&M för 100kr. ME LIKE. Sedan på kvällen så kunde jag träffa Ylva och då ät vi cheesecake och tittade på 2012. Hon gick hem vid halv elva-elva.

Idag så åkte jag till landet. Det är verkligen helt sjuuuukt kallt här! Brr.... Har träffat min kompis och tagit lite bilder. Nu ska jag chilla vidare och kanske plugga eller läsa min bok.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0