short summary

Har ju varit julafton sedan jag skrev sist. Vi har hos mina kusiner och min morbror. Mormor, morfar och farmor var också där. Jag fick en massa nödvändiga saker som pengar, skidvantar, örhängen, smink mm. Seadn fick jag ett kamerastativ som jag verkligen önskade mig! Det är super! Och jag fick också en iPhone 3GS av min morbror! Begagnad och har lite små skavanker men är ändå sjukt glaaadddd!!

På annandagen så kom kusinen och farbror till oss och vi åt och myste.

I tisdags så åkte jag, Tuva och Ylva in till stan. Vi åt på McDonalds i 2 timmar och såg sedan på Breaking Dawn del 1, som faktiskt var ganska bra! Jag har läst alla dom bäckerna 4 ggr och jag lovar - böckerna är bättre - men inget slår fortfarande Harry Potter ♥

I onsdags gjorde jag ingenting, chillade bara. Men på kvällen så var det ST-cupen i Tyresö och den har Lisa redan berättat om. Jag tycker att vi spelade bra men att många resultat blev orättvisa. Jag stor i mål hela cupen och i sista matchen stukade jag handleden. Har aldrig gjort så ont förut... Så åkte in till akuten på torsdag morgon och kollade så att den inte var bruten, vilket den inte var. Galet skönt! Så jag har haft en linda på nu i några dagar.

Fredag-lördag hade jag, Tuva och Ylva Harry Potter-maraton! Det var sjukt kul! Vi dygnade och åt 3 påsar chips... säger det något? Och vi såg faktiskt alla filmerna! började 14 på fredagen och var klara 10.30 på lördagen! Så jag var galet trött på lördagen och som tur var så skulle vi inte få besök då, eftersom det var nyår. Så sov lite på kvällen innan tolvslaget och åt god middag med cheesecake efter. MUMS!

Sedan dagarna nu efter har jag bara varit hemma och tagit igen mig lite sömn och slapppaaat! Har bland annat spelat gitarr och tagit lite fina rökblider med nya stativet!

Imorgon ska jag träffa lilla filuren Wilma! Ska bli sjukt mysigt! Sedan på onsdag ska jag träffa Lisa och på kvällen ska vi spela fotbollscup igen. Vi får se om jag ska vara med p.g.a. handen. Jag tror att jag kommer att kunna spela ute iaf, men vi får se om att stå i mål... Sedan blir det landet fredag-söndag! MYS!

det blev ett låååångt in lägg.... Men typ hälften av det här skulle jag ha publicerat i torsdags, men blogg.se-appen funkar inte... -.-'

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0