Min Fredag.

godkväll....
Idag har det vart en lång dag begav mig mot skola 07.30 och kom hem 16.50..
När jag kom hem tod ja det lugnt kollade Tv och sånt därt. Nu så har jag precis tittat klart på Elsas Värld och funderar på att titta på något mer. I morgon ska jag i väg till min moster som fyller 40 år idag så stoort grattis till dig moster!
Tror kanske inte att det blir någon vidare uppdatering i helgen, eftersom att ajg på söndag har konfermation också fast på måndag kanske det blir lite? Har nämlingen ledigt då eftersom att vi har öppethus i morgon, som jag då inte kan vara med på, så dubbelt ledigt!
Inte hänt alls så mycket, satt inget mer att berätta förutom än att jag har väärldens träningsvärk....känns ju sådär.

Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0