bloggtork.

Har seriöst ingen lust att blogga eftersom att jag inte vet vad jag ska skriva osv.
jaja, ni får gärna kommentera, även fast jag vet att ni inte kommer gör det men what ever.
Idag var det i alla fall Skridskor och Bowling, skridskorna var roligare än bowling, gick alltså säämst på bowlingen. drog hem direkt. då var mormor och fredrik hemma eftersom att det hade hänt fredrik en sak...
så jag satt och pratade ett atg med mormor gjorde lite läxa fortsatte prata med mormor sedan mat och sen mormor igen....haha.
Sen kom mamma hem då gick mormor och då började jag plugga igen.
Nu sitter jag och bloggar?? och lyssnar på musik, ska bara gå igenom läxan en gång till, ååå orkarinte. Min fotbollsläxa suuger.

Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0