Älta Cupen

Snart är Lördagen slut. Men jag har verkligen haft det så bra under tuneringen som vart i dag!
Matcherna gick väl inte jätte bra men mot Stureby(?) blev det 0-0, men vi var bääst, sedan Älta 0-3, sedan GUSK 0-3. Ingen vinst men vi gick i alla fall vidare till slutspel som är i morgon. Matchen börjar 08.40...mindre najs.
Jaja i mellan matcherna så har jag, Mirre, Malin och Ylvat suttit och snackat om Ramundberget, eftersom vi ska nämlingen dit allihoppa och vi kommer bo grannar, awesooome!
Men nu kollar jag på natt på museet, gillar inte den filmen.
Blir sängen tidigt i dag, ååå vad den redan ropar efter mig....jaja ett tag till blir jag uppe!

Förra året.
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0