superbloggtork och läxhav

HEJ!

förlåt för min superdåliga bloggning.... Jag har verkligen inte vetat vad jag ska skriva om, jag har haft så otroligt mycket läxor och prov och det är inte slut än.... Jag hinner inte ens göra mina sjukgymnastövningar som jag ska göra varje dag! suck. Sedan ha rvi inte fått våra nya skoldatorer än.... Så kan inte blogga i skolan.... Min skola suger.

Tjaa... för det mesta har jag plugga då tiden jag inte bloggat. I torsdags var jag över hos Tuva på kvällen vilket var supermysigt. Middag, flum och mycket snack, vilket vi båda behövde. Älskade bästis ♥
Spelade Älta cupen som Lisa redan berättat om. Så himla najs att vi blev trea!
Jag har börjat titta på Gossip Girl också... Bästa serien dudes!

Idag ska jag på träning och plugga till proven nästa vecka...

PUSS


skumbanansnuffmupp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0