Lördag 11/2-12

Vaknade upp med nackspärr som jag tror jag fick i går när jag slog i huvudet under träningen..lagom kul! Sedan mitt fina blåmäke som jag har på knät sen i Torsdags, känns ju bra..
Min morgon har sett ut så här: Frukost, Städa, Bada.
Idag ska jag först träffa Elin för att göra våran idrottslektion och sedan vid halv 5 så ska jag hem till farmor och farfar för middag. Ja nu sitter jag på rummet och lyssnar på musik och väntar på att Elin ska bli klar, sedan kommer hon hit eller jag till henne, vi får helt enkelt se, skulle kanske behöva köpa några saker, får se om vi drar mot forum eller sickla något.
Men nu är det i alla fall 3 veckor utan skola, föst prao 2 veckor och sedan 1 veckas sportlov.
ååå vad jag lägtar till sportlovet, bara ta det lungt och åka skidor.
Men hoppas på att de 2 prao veckorna nu blir kul också.
Har dock ett repotage som ska vara klart under praon, känns sådär.
image description
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0