Fredag+Lördag

Hann inte blogga i går och nu hinner jag knappt.
Men igår var dagen i skolan bra, fotbolls profilen gick rätt så bra, sedan drog jag till Forum med Eveline och Elin. Efter det hem till Elin för att käka Pizza och sedan kolla på film, fick bli Hannah Montana då...haha.
Sen åkte jag och Eveline hem runt halv 9 och då var jag väl hemm typ 10 i 9.
Då tittade jag på bröllopsduellen, kollade dock inte klart på den eftersom att jag var tvugen att gå upp 07.40 idag.
Pappa väkte mig idag sedan åkte vi mot flottsbro och var där vid halv 10. Åkte skidor till halv 1 typ och sedan hem igen, ett stopp på donken och sedan är vi nu hemma. Om 20 minuter drar jag på träning satt måste byta om.
så där var första skidåkningen, kanske även blir längd i morgon får se hur mycket läxa jag har.

♥sommar♥
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0