Favori Tv-Serie

Hoppade över Dagens Outfit får komma upp någon annan dag.
Men måste någ säga How I Met Your Mother.
Sitter faktiskt och kollar på den nu.
Har inte kollat på det så mycket förrut men sen vi fick boxarna har jag blivit helt fast i dem.


Okej här lite om min dag. I adg vaknade jag helt kart på fel sida,
men som tur var så gjorde inte Elin det heller.
Så man kan ju säga att vi intte var så pigga direkt.
Skoldagen gick, avslutade med fotboll som förövrigt gick dålig...som vanligt..jaja.
Åkte hem med Elin och kom he för 30 minuter sedan.
Så nu måste jag sätta igång att plugga lite.
Får ju inte heller glömma att säga Grattis Hannah! som idag blir 15..wehoo
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0