Sommaravslutningen

Jag är så trött. En del saker förtillfället som jag går runt och tänker på faktiskt. Men jag vill nu avsluta detta sommarlovs inlägg bra och säg att jag varit nöjd med sommaren som varit. Mått bra för det mesta. Spelat massor med fotboll och umgåtts med de som får mig att må som bäst. Lillsved, senaste fotbollslägret måste jag ändå säga var ett av de bästa även fast det bara varade i 24h. Men där mådde jag bra. Nu vill jag bara ge alla er som hjort detta lov så bra massvis med kärlek. I morgon bitti så åker min mamma till Morfar i Spanien tills Söndag stannar hon. Inser nu hur mycket jag kommer sakna henne. Hon förstår mig så bra. Jag älskar dig mammi. Och pappi förstås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0