Fredagsmyys

Skoldagarna hittils har varit väldigt lugna inte gjort alls så mycket men ändå blir man trött av att bara vara i skolan, men det är så härligt att få träffa alla igen. Idag hade vi även dragkamp, den sista timmen alla nior. Vårt lag kom typ tredje sist. Riktigt bra hahaha. nej men det var faktiskt ändå rätt okej. Efter åkte jag med elin till forum för att hon behövde nya kläder men blev inte alls så mycket, Åkte hem och kollade på TV och mös. Nu fixar jag en liten ''sak'' till bloggen. Som jag själv skulle gilla om andra bloggare la ut. Ni får se mer av det i helgen skulle jag tro.
jaja inte så fin bild, men i alla fall en bild från idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0