spanska och städning

Hola amigas!
Just nu sitter jag inne på mitt rum och babblar igen spanska presentationen om och om igen. Idag har vi musikklassare Orissadagen så vi ska vara hemma och jobba ihop 200 kr till barnen i Indien, så jag ska väl ta och börja städa snart så jag får ihop de där pengarna.... Men måste göra lite mer spanska. Sedan ikväll blir det konsert med orkestern, det är ju kul!
Helgen har bara bestått utav plugg, plugg och pluuggg. Jag var hos Magdur igår och vi satt hela dan med vår hemkunskaps-matdagbok... Men den blir äntligen klar! SKÖNT. nu är det bara det praktiska provet i hemkunskap, spanskapresentationen, läsa ut "mina drömmars stad", skriva No-uppsatsen på minst 6 sidor och plugga till religionsprovet kvar... KÄNNS BRA! och sedan är det ju läger med konfan nästa helg, ska bli sjukt kul!
nu måste jag forsätta med tråket...
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0