blå

Hola bloggen! 

nu sitter jag hemma och plugga för fullt! *host* Jag har haft ett fullspäckat påsklov och imorgon blir det dop av min kusin Lovisa! 
Igår färgade jag mitt hår! Det blir blå dipdye, är aasnööjd! jag hade tänkte mig det lite mer mörk blått men det blir sjukt bra ändå. Tuva hjälpte mig, tack så mycket bästuus! Var sedan på tjejmiddag hos Maja igår med Tuva och Ebba. Var sjukt mysigt, vi åt taco, tittade på Mean Girls och spelade kort. MYSPYYSS
På söndag ska jag plugga emd Magda och sedan är det matcher på kvällen. Får se om jag kan vara med för ajg har så jäävla ont i mina knän! Ska till doktorn snart och kolla upp dem, hoppas det inte är något allvarligt. 
Nu ska jag fortsätta börja plugga och sedan blir det lunch.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0