Workworkwork!

Hinner inte blogga så mycket pga att jag har ganska mycket plugga. Har ett So prov som väntar på mig nästa vecka och ett No prov som väntar på mig om 2 veckor. I dag fick jag föresten mitt första betyg på en uppgift, att bygga svävare, jag och Niklas fick ett C-B vilket var väldigt bra, ingen i klassen fick bättre än det, eller det var ju ganska många som fick C-B också. Men det känns ändå skönt att ha fått sitt första betyg. Skolan var chill, ingen slöjd pga att slödlärare var sjuk, 2 timmars rast och jag Sofia och Elin drog hem till mig och åt lunch. Hade Engelska tittade på film där och sedan spanska. Efter spanskan drog jag hem till Emmy, med henne och Linnea. Vi chillade ett tag låg alla tre på golvet och spelade wordfeud, började med att Linnea la sig och spelade wordfeud på golvet sen hängde jag och Emmy, pluggade även lite med dem, kom hem vid 18.00 typ. Pluggade lite åt wook och sen pluggade jag lite till, ska någ plugga lite mer idag också.

snygga brudar! Tagen från facebook.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0