Vi krossar bajen!

Godmorgon!
Han inte blogg i går när jag kom hem eftersom att farmor & farfar var här, och sen somnade jag med mobilen i sängen, lagom trött.
Men vi mötte ju Hammarby i går med F-96, vi visste att det inte skulle bli en lätt match men vi vann med 3-2 tillslut, deras tränare sa att hela laget spelade super bra också!  Det tyckte jag att vi gjorde också, jag fick spela yttermittfält, brukar typ aldrig spela där, det är där jag spelar minst om man inte räknar med ytterback dårå.
Ska snart dra mig mot busshållplatsen, i dag efter skolan ska jag bara hem och sen mot träning!
Alla har ju typ fått halsflust nu känns det som eller alla har i alla fall börjat få ont i halsen, så jag hoppas på att jag inte blir smittad, har 2 matcher i helgen + att jag ska jobba på tjejmilen och sen skulle jag göra nåt på kvällen?
känner att det blev lite långt,menmen!
första lektionen bild i dag.

nu hinner jag inte blogga mer ska fixa det sista nu!
Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: Sofia

gud va gullig!!!! jag avlider <3

2011-09-01 @ 10:37:13
URL: http://revollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0