Vendelsö-0 vs Järla-2

9 poäng har vi tagit i helgen 3/3 matcher vunna!HÄRLIGT!!
Tittade på matchen, det blev 2-0 till Järla! Grymt.
Som tur vad, var jag inte ensam om att titta på matchen flera stycken var där!
Jag, Linnea,Michelle,Thea,Jacob & Linus.
Sen var Elin också där men hon var med några andra friends :)
Efter matchen så åkte jag med familjen till forum för att käka Thai bufé. Farmor & Farfar hade bjudit oss.
Sen så tittade jag på byxor, hittade äntligen ett par. Sen så funderar jag även på att köpa en militärgrön fjällräven, fett snygg men kostar 2400:- ju. Mamma sa att jag kunde få den om jag betala lite själv.
Tittar på Svamobob nu..hehe.

Ett av de första vårtecknena. Helt sjukt att det snart är vinter, men läängtar!

Från i Vintras!
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0