Torsdag

Vendela om Update:
Fin, höstig design, perfeeeekt ju! :D Puss <3

GULLPLUTTIS VENDELA!! TAACK!!!

__________________________________________________________________________-


Nämen hej! Slutade tidigare idag. En och en halv timme! så det blev 14:30 ist för 15.55.... höhö... Det var sjukt skönt! Har varit hemma och pluggat i lugnt och ro, tagit lite bilder, och ätit middag.
Men precis nu när jag satte på datan och jag ska ladda ner lite stuff till min ipod märker jag att när pappa gjorde någon uppdatering/rensade datan för typ en vecka sedan så har mitt iTunes försvunnit så allt är borta. FML. Kommer att ta ageeess att fixa tillbaka allt. SUUCCKK! Och sedan kom mamma precis hem från träningen (hon är tränare och jag var inte med p.g.a av halsont FORTFARANDE) och säger:
Malin, varför har du inte dammsugat?
HELVEEETTEE!! Det skulle jag ju göra också.... Bajs. Jaja, det blir nog Robinson nu, sedan duschen kanske i någon paus eller efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0